lördag 11 april 2009

När jag blir stor.. hm hm äldre menar jag, större tänker jag då inte bli.. då behöver jag ha pengar för jag vill bo i ett stort hus, lika som Tobbes, men jag vill inte vara den som städar, så städhjälp ja tack.

Nu har jag städat skafferiet, som jag plötsligt insåg att jag hade bott i en lägenhet som var bara några kvadrat större, min studentlägenhet var 12kvm2 och då ingick toa med dusch i det utrymmet med. Lite kul faktiskt, såg min rosa soffa och min härliga hästen säng (som ingick) och min skrivbord, vi bodde på ett gammalt hotell och det var rätt mysigt där.

Sen har jag städat älsklingsmajas rum, fyyyyyy va damm, men nu är det snyggt och fint till hon kommer nästa gång :p.

Legat på spik matta i en och en halv timme, lagat mat och ätit själv, att äta själv änder inte allt för ofta, men de va bekvämt, en djup talrik med köttfärs i och en stor matsked framför datan, inget jag skulle rekommendera när barnen är hemma, men nu är ju inte dom det, jag är här helt själv och bara njuter.

Mina barn är hos sina pappor, det är en underbar känsla att veta att båda två har det bra när dom är där, jag får strax tillbaka dom och imorgon vaknar dom hos mig igen. Jag är stolt som kunnat släppa taget om mina barn, framförallt att jag aldrig använt dem som vapen i våra separationer, där har jag kommit långt.

Inga föräldrar har rätt till sina barn, men alla barn har rätt till sina föräldrar.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar