onsdag 15 april 2009

bekräftning

Jag tror alla människor söker bekräftelse på ett eller annat sätt, men när jag har låg självkänsla spelar det ingen roll hur många gånger om dagen någon annan säger jag är en fin mamma, eller en snygg kvinna, va det nu kan vara. Jag måste tycka det själv med, inte fören jag tycker det själv kan jag ta åt mig av någon annans bekräftelse.

Under denna tiden som jag har försökt få bättre självkänsla så har jag en del dagar verkligen känt mig bra, söt, utan att någon annan ens har sagt det, men vissa dagar (typ idag) är en sådan dag när jag bara känner att jag är fel, i fel kropp, fel i allt jag gör det finns inget flyt i tillvaron, och även om någon vän under dagen har talat om för mig hur bra jag är, så ser och hör jag bara allt negativt, och suger åt mig som en svamp.

Jag väntar på Vilda ska komma hem, sen ska hon sova och jag ska ta ett bad.
Tack

1 kommentar:

  1. Du är bara bäst o snyggast räcker inte det ?

    Ok du är även helt underbar mamma, har sällan skådat ett sånt tålamod.
    Kolla i en annan spegel.

    SvaraRadera