söndag 5 april 2009

va mysigt jag har det!


Hela dagen idag har ja bara slappat, gick en lång runda hem till Tobbe från Sandra där jag sovit i natt och myst med Tyra och Vilda hela morgonen. Lyckat.

Godis! Godis! Godis! Det sprutar ur öronen på mig. ha ha

Låg en stund på Tobbes spikmatta, ha bestämt mig för att ge det en chans, och gud i himelen va skönt det var, jag hamnade i ett stadie mellan vaken och sömn och det pirrade nyfiket i helakroppen. I Like, sån måste jag ha helt klart.

Så mamma om du läser här så önskar jag mig det när ja fyller år!

Vilda och Alva är här och lker i Tobbes stora hus, dom myser och har et sååååå kul. Dom är Galna, haha. Nu ska jag se om Tobbe är sugen på mat, för et börjar jag bli. och jag ska kolla på flickornas koja.

3 kommentarer:

  1. nästa gång hänger jag åxå på :))

    Tack snälla för idag :) Pussen å kramen äh, du får en smisk på stjärten med ;) haha

    SvaraRadera
  2. Spikmattan är en helt underbar grej, ingen kan förstå kicken o känslan om dom inte provar med öppet sinnelag. Du Mia har modet o sinneslaget.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hmmm nästa gång kanske vi ska ha äldre barnvakter än vi hade ikväll. :-D

    SvaraRadera