söndag 26 april 2009

Har jag torka?


Nja på sätt och vis, är skakig, fladdrig och inte stabil i mina tankar, jag flänger hit och dit och vet nästan inte alls vad som händer i min skalle. Men det brukar bli så när jag umgås mest med barnen, eller med vuxna som jag inte riktigt öppnar mig för, för då går jag mycket tänker och ventilerar inte det, sen på grund av det fina väder så har jag ingen dator och kan kräkas ur mig skiten här.

Så fakta är jag behöver en stöd person, ledsagare som hjälper mig strukturerar upp mina tankar och funderingar så det blir till kreativa planer i livet. TACK!

När jag börjar stör mig på andra, tycker folk är korkade, har sneda åsikter eller känner mig nervöst rastlös bland människor, då brukar det vara något i mig själv som pockar på som behöver komma ut, vet inte riktigt vad det kan vara den här gången, men jag vet ju att det inte är någon annan det är fel på, jag lägger över mitt månde på någon annans brister, eller lägger min energi på saker som jag inte borde.

Exempel: Faan va det är störigt lång kö i kassan på ica! och satan va sölig kassörskan är då! snart borde ju hon få sparken, kolla hennes hålning och sminkning, fy vad fult! Det var sista gången jag handlade här i denna skit affären där det ändå bara är söliga pentionärer som luktar illa och är ännu söligare än hon i kassan. tvi!

Okej tack och lov tänker jag inte alltid så men det kommer men de allra flesta dagarna är jag faktiskt positiv nu för tiden eller försöker ändra min dåliga tanke när den kommer.

Jag är Mia Olofsson men många goda sidor, men även mina fel och brister.
kram

2 kommentarer:

  1. Haha känner igen mig i det du skriver så väl.
    Har oxå en förmåga att retao stressa upp mig på sånt:)
    Hoppas du hittar lugn o ro snart igen!! Å hoppas att ni slipper magsjukan. Kram på rej:)

    SvaraRadera
  2. hahahahaha ser dig när du står där i kassa kön och grubblar hahahahaha

    och skrattar åt lisens kommentar. För är det nån som stressa upp sig för saker helt i onödan så är det hon hahahaha Hon är typ...ansvarig hahaha

    SvaraRadera