torsdag 16 april 2009

sex månader



Idag är det 6månader sedan lilla viola kom ut ur min mage, tiden har gott snabbt nu i efterhand, men det har varit en jobbig process att bli ensamstående med 2 barn och fortfarande vara förälskad i pappa T. Saknaden efter honom är fortfarande tung, men det blir bättre och bättre...

Sen den 16 okt har jag
  • Firat min 2a nyktra jul och nyår
  • Gråtit floder
  • Festat nykter
  • Firat Vilda Pettersson 3 år
  • Varit med om lillasysters 20 års dag
  • Gått ner minst 25 kg
  • Druckit otaliga latte
  • Träffat Malin
  • Fikat många fikor med Fia och syster
  • Jobbar i stegen
  • Pratat många timmar med Tobbe
  • Börjat lämna Vilda hos sin pappa
  • Jobbat med min självkänsla
  • Snart gott klart Vändpunkten
  • Njutit av tystnad
  • testat spik matta
  • Sälja smycken
  • Sist men inte minst Börjat blogga

2 kommentarer:

  1. Fan va mycke som kan hända på så kort tid:) Bra jobbat!! Vart tog våren vägen idag då?? jag hade ju räknat med sol o värme o massa frisk luft o promenad men istället blir det nog en dag vid datorn innan jag börjar jobba kl fyra:) Sköt om dig o ha en bra dag:) Kram

    SvaraRadera
  2. ååååååååååååå här är jag och jag är jätteglad för att jag finns i ditt liv! :)

    SvaraRadera