måndag 20 april 2009

Vänner=Vänner

Jag har mina vänner, dom är få men dom finns, härligt.
Dagens tre tipps är:
  1. Skaffa vänner runt dig som du kan slappna av med, och vara dig själv precis som du är bäst på.
  2. Njut av solsken
  3. Bemöt andra som du själv vill bli bemött
Imorgon bitti blir det träning, det ska bli skönt, åtminstone efteråt, jag och Wallaz ska svettas mest av alla :9

Idag när jag hade en liten stund över, kom jag och tänka på Vildas pappa, positiva tankar och var tvungen att ringa och tala om för honom att jag är glad han träffar Vilda igen och att hon älskar det jätte mycket, jag sa också att han och Teres skulle prata om en dag Vilda skulle sova över, vilket som passade dom bäst.

Wow Wow Wow vilken förändring, för tre år sedan hade jag aldrig i min vildaste och sjukaste fantasi berömt HONOM, och hade det varit på tal Vilda skulle sova där hade jag förmodligen sakt ett datum som jag visste dom skulle iväg på och sen hade jag blivit "sur" för han inte offrade sig för sin dotters skull. Men nä, det som hände idag var äkta, det har tagit sin tid, men jag har försonats inom mig själv med det som jag och han hade. Skönt *pust*

Vilken befrielse att ha honom utflyttad från min skalle, nu ska resten av dom hyresgästerna jag har där med bort, dom vet ju inte ens om att dom bor i mitt huvud, tar upp massa energi och tid, nej nu är dom vräkta.

Min lilla viola fick bästa presenten idag av en god vän, nu har mina barn allt dom behöver för att klara sig under sommaren. Tack snälla alla som hjälper mig.

Måste dra CSI väntar inte!
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar