söndag 26 april 2009

Möte föräldrar imellan


Vad mycket känslor som det finns mellan mig och T, ingenting är avslutat på långa vägar, men han tycker alla känslor ska lägga sig innan vi pratar om det, för det kan bli så fel annars. Både jag och han hade tårar i ögonen och samtidigt är det ett steg mot rätt riktning att kunna ses över huvud taget.

Funderar på att börja dricka ren cambrighe kur igen, har några kg till min målvikt, sa till mig själv att om jag inte har gått upp någontin efter jag ätit godis på lördagar i över en månad är jag jätte glad, och kommer fortätta med det hela sommaren, men nu innan sommaren vill jag nog komma i MÅL!

Pratade med sjukhuset häromdagen, om operationen, min läkare var sjukskriven för tillfäligt men jag stod på listan, wiiiiiiiiii fatta va hjärtat slog extra slag, men hon sa räkna med efter sommaren. Då är min kära vän big ansvar, ska bo hos honom efter operationen och behöver hjälp med barnen, blir sängliggande och får inte lyfta, bläken! men men mina barn älskar honom så det kommer gå kanon, hoppas vi får bo i ett hus, annars blir det ett rullande hus och det kan väl med gå bra :)

Dax att dricka frukost nu.... slappa lite sen bär det av på promenad till min kusin, har lovar att följa med honom en runda idag när han cyklar. Han blev jätte jätte glad när vi bestämde det.

Massa Kärlek till dig från mig

1 kommentar:

  1. massa kärlek till dig från mig!!! vet du.... Alva har kräkissjukan..... :((

    SvaraRadera