torsdag 23 april 2009

Är det vänskap?

Att hota, eller lova att inte läsa min blogg om jag fortsätter skriva om mina känslor för T, inget tvång att gå in här och läsa. Mister du en står det 1000 åter. Om jag är ledsen behöver jag skriva det och om jag är det för något gammalt som dykt upp eller om det är att jag precis har mött T så skriver jag de, skulle jag sluta vara ärlig tappar jag påängen med att skriva, eller om jag ska undanhålla saker för vissa läsare.

Att jag är ledsen för en saknad, betyder inte att jag inte är tacksam för det jag har, jag älskar mina barn, jag ser våra dagliga rutiner som en tillgång och tycker vi har ett bra liv, trotts förutsättningarna att jag skulle lyckas i livet var noll. Jag ber och skriver om min tacksamhet ofta för att inte glömma bort guldkornen i min vardag, men tyvär tar även JAG kännslomässiga återfall, sen vad det beror på är sin sak.

Tack för ditt stöd, och du som ser mig som en tillgång i ditt liv fortätt med det, men du som inte gör det kan slippa mig, bra så?
Kram Mia

5 kommentarer:

  1. Vem fan säger så? Illa, detta är din blogg, dina tankar. Att vissa orkar!

    Kämpa på Mia, du är en underbar människa!!!!!!

    Puss Helena

    SvaraRadera
  2. Instämmer!! Uuu va irriterad jag blev nu. Det är jättestort att du delar med dig av dina tankar o känslor o erfarenheter....inte för att folk ska kunna snoka eller gotta sig i det utan som inspirationskälla o hjälp för många!!
    Förstätt med det du gör! KRAM

    SvaraRadera
  3. Man blir bara irreterad..Du skriver om T så mkt du vill...det behövs..du behöver skriva av dej..allt ska ut..om det så är att du skriver om T i varje inlägg..
    Undrar vem det kan vara som stört sej på det :(
    Ha de bra Mia..Kram

    SvaraRadera
  4. fan vad jag har missat mycket!!!! blir så när man står å tränar hela dagarna ;)

    du ska strunta fullständigt i sån här skit. Du skriver om precis vad du vill!!

    SvaraRadera
  5. Skit i vad andra tycker!!! Det är vad du tycker är viktigt som räknas. Behöver du skriva av dig om honom för att må lite bättre så GÖR DET!!

    SvaraRadera