fredag 10 april 2009

God natt!

Vilken underbar kväll, men avslutningen är lite ledsamt, jag har en väldigt god vän som med borde vara med mig här ikväll, en vän jag saknar jätte mycket. Men hon kan inte vara här för tillfälligt.

Jag hoppas snart hon har mod att förändra det hon kan och förstånd att inse skillnaden. Det är inte lätt, att lyssna på sin magkänsla och faktiskt lita på händelser som jag har sett och hört är oerhört viktigt ibland, det kan få mig att tvivla, va det verkligen så? hände verkligen allt detta? men JA jag både såg och hörde med egna öron och ögon.

Det som andra har sett och hört, och det som blit berättat för mig, det ska jag nog kola fakta på, eller som sagt lita på min magkänsla.

Nu saka jag gå och sova med ledsen klumpen i magen. Inget farligt, inget jag är rädd för men det är något jag måste trösta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar