tisdag 21 april 2009

Jag tror jag spyr

När jag kommer in och ska kolla min blogg blev jag lika förvånad som rädd, fan vilken äcklig bild på spindeln, hu!

Idag är det späckat schema
  • Lämna vilda på dagis
  • Handla lunch och ha med mig till Tobbe
  • Dricka stor fet latte
  • Träna med Malin
  • Äta
  • Hem duscha
  • Lämna Viola till T (idag börjar jag lämna själv, kan inte låta någon annan göra mitt ansvar längre)
  • Åker förhoppningsvis till dagab
  • sen k stad
  • stor fet latte till
  • vändpunkten
  • hem
  • Datorn
  • sova
Ja och jag älskar full upp, då flyter dagarna på , men tänka och fundera det hinner jag nog alltid.
Trevlig Tisdag, det tänker jag ha.
kram

2 kommentarer:

  1. SVETTEN SKA RINNA!!!!!

    Ses om en stund!

    SvaraRadera
  2. såg ditt mess nu... inga djur i bur ännu... Skulle jag komma i morgon, träna alltså?
    Messa i morrn puss och godnatt

    SvaraRadera