måndag 27 april 2009

nu får det vara nog

just idag är jag så sinnessjukt ledsen så jag fattar ingenting, något händer med mig, men vad tårarna sprutar och jag tror jag självömkar, men jag tycker ju för fan att jag skulle få må bra någon gång, när ska det här ta slut om jag får fråga.

Jag blir rädd när jag blir så här ledsen, vill bara skita i allt, ser inte det fina som finns runt mig, är helt paralyserad och fokuserad på det jag inte har, en erfarenhet har jag med mig och det är att klarar jag mig igenom denna krisen så är jag starkare efteråt, men att klara sig igenom den känns långt för tillfälligt.

Jag känner SKAM

4 kommentarer:

  1. Åååå det var så mysigt o träffa er o fika:) Det måste vi göra om...typ imorn..haha!
    Vilka goa ungar du har o fan vilken mamma du är, jag beundrar verkligen sånt:)
    Full koll hela tiden o sååå cool, fantastiskt!!
    Jag är ledsen att du är så ledsen o jag önskar det fanns något bra råd att ge men du känner dig själv bäst o du vet säkert vad du behöver göra eller hur du ska vända det.
    Håller på dig o tänker på dig! Kram

    SvaraRadera
  2. Fastnar ofta för folk som är sig själva, har åsikter o vågar prata o tycka:) Du är en av dom...knäpp eller inte..haha;)
    Kläderna är från forever21....finns länk på min blogg:) In o kika vet jag...tror det finns mycke du skulle gilla där:)

    SvaraRadera
  3. Mia..Jag vet hur du känner...och det kommer till att va så en period..men tro mig..sakta men säkert blir det bättre ju längre tiden går..men det är kämpigt!!!!En stor kram till dej!Kram Monica

    SvaraRadera
  4. Älskade finaste Mia. Sen jag träffade dig så har du växt så sjukt mycket!! En sak hände ju idag och självklart så är du ledsen. Det är normalt. Du är inte mer än människa. Alla som får det du fick idag mår skit. Då ser man ingen framtid,vill bara ge upp, ser inte det fina runt sig m.m herreguuud. Vi alla har varit där.

    Du är stark och jag vet att du vet det!! Tycker det börjar bli dags att ändra i din presentation ;)

    Puss & Kram å godnatt

    SvaraRadera