fredag 3 april 2009

Äckel päckel oro

Satan med mina små sammankomst möten denna veckan har nu sakta men säkert lett mig in i en rejäl svacka. Som tur är , är dagen snart slut och jag hoppas på nya tag imorgon.
Just nu måste jag försöka släppa taget och se mitt eget värde. Jag måste se allt fint jag har runt omkring mig, inte känna avsaknad.

Jag måste föröka förstå att även detta har ett slut. Samtidigt som detta tar slut, börjar någonting annat, så är det hela tiden.

Jag är värdefull
Jag mår bra utan T
Jag har ett bra liv
Tack för dagen är slut
Tack för jag har gjort det jag skulle
Tack för jag orkade gå
Hjälp mig få bättre tålamod
Hjälp mig sluta tänka så hjärnan brinner
Hjälp mig se allt fint som finns runt mig

Kram och trevlig Fredagskväll!

2 kommentarer:

  1. Det är svårt att inte se tillbaks, det är enbart mänskligt! Fast det tär på en så envisas man att göra det, dessa känslor.Men ja, du är värdefull.

    Hahahah ja, jag vart riktigt sur på apan som stack mig, det ser ut som jag fått spö nu. Stor kram

    SvaraRadera
  2. efter regn kommer sol min vän. Ser fram emot att rå om din dotter idag. Kramar.

    SvaraRadera