tisdag 7 april 2009

Har det varit en bra dag?

Jo visst har det det, på många vis, jag känner en större kärlek till mig själv, och väldigt lite stress. Har under förmiddagen bara tagit det lungt med Viola, skulle städa inför kommande kökssoffa skulle anlända, och gud va bra det blev, det var precis vad som fattades i mitt kök.

Sandra och Tyra kom och drack kaffe hos mig, det gillar jag när dom gör.

Jag har även varit på vändpunkten, åkte tåg både dit och hem, hade en date med mig själv i Kristianstad och det var så klart jätte mysigt. Tog tåget in två timmar tidigare än beh började så jag kunde få lite egen tid, och det var klokt gjort. På tågstationen som är mitt absolut mest laddade moment under dagen, va det som vanligt acction, idag var det slagsmål : ) men om jag tänker efter blev jag inte lika påverkad, och inte alls lika rädd som jag hade blivit för tre veckor sedan. Tack för det.

Idag fick jag höra att stekhouse har stängt här i stan, det hade varit inspektion, och de fick stänga direkt, det hade varit fruktansvärt, och de hade återanvänt mat som andra inte ätit upp!!! jag tror jag spyr rakt ut när jag hör sådant, men jag misstänkte att det var så, alla pratatde om deras goda mat, men nä, jag ville inte ens testa och det är jag glad för idag. Dom hade förvarat avhämtningskartonerna på toan! blärk!

Jag har fått mail från gården, de var intreserade av halsbanden, ville bara ha lite mer info, så vi får se hur det blir. Jag har inget flyt idag när jag ska skriva, känner mig lite tom och blank. tror jag ska sätta mig med lite uppgifter och kanske dricka en shake om jag orkar diska verktygen!

Kram och God Natt

1 kommentar:

  1. men iiiiiiiiiiiiiiiiiiiuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, vilket äckelpäckelställe! Aldrig varit där...puh :) Vi ses sen :)

    SvaraRadera