torsdag 9 april 2009

Familjen annorlunda!

Jo det är vi det, idag när jag, Vilda Viola Alva och Malin skulle till bibblan och påskpyssla, var ju resten av familjerna med där. : )

T var där med sin minsta pojk, Vildas pappa var där med sin nyas barn och Vildas storasyster. Skulle alla Ts barn varit där, och Tobbes ny tjej och kanske mamman till violas bröder med så kunde vi ju bildat ett kollektiv, vi hade varit en jätte stor familj, hihi tanken slog mig och visst är den ganska rolig. så klart skulle cornelias mamma och hennes nya kille med vara med för henne har jag ju ända bra kontakt med, Det hade varit familjen annorlunda de kunde spelat in en serie om. haha

Men bakom alla mina fantasier och tillbaka till verkligheten så fungerade det bra, alla hjälpte varandra och vi hade det riktigt mysigt, med tanke på hur mycket jag saknar min kärlek så såklart jag njöt av tiden tillsamans med honom.

Äntligen imorgon är det fredag! Då ska Alva sova över i huset vi ska passa, vi ska hadet underbart slappt och skönt hela dagen.

Lördagen ser ut som jag ska panta burkar då, heja heja!!!!!! inte så roligt, men det måste göras så låt gå. (det finns ju värre saker man kan göra för pengar)

Jag tror vilda har fått en vattkopp, hm jag får väl se hur det artar sig. Sen på söndag är det påskfest! Fia står för kladdkakan (den som va på BB), Malin för dippen och så antar jag att jag ska ha lite koll på resten : )
Jag känner mig lite disträ och hänger inte riktigt med mig själv för tillfälligt märker jag, är lite nervös och osäker bland andra och det gillar jag inte.
Nu ska jag hitta något klokt!
Kram

4 kommentarer:

  1. Hejsan mina älskade vänner, hoppas ni haft en härlig kväll, satt o kollade nätet o hittede detta. jag älskar det o vet att du oxo kommer att göra det. Kram
    http://hem.passagen.se/mooncandle/vuxnabarn.htm

    SvaraRadera
  2. Scrolla lite neråt o hitta Åsa Jinder :-D. Jag blir nästan rörd då jag läser att Alva oxo ska sova hos er o hela helgen planerad. Hmm får nog slänga in lite lakan i tvätt maskinen, annars finns det mesta för helgen, även om du vill bjuda på mat kolla frys.
    Har inte köpt nåt påsk ägg däremot finns godis påse ( Stor) i skafferi:-D.

    Kramar från en kravlös vän.

    SvaraRadera
  3. Hahahha det vore väl något och fantastiskt roligt att se på ;-D Låter som du har en bra helg framför dig, njut av nuet. Kram

    SvaraRadera
  4. ALVA längtar ska du veta!!!! SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

    SvaraRadera