måndag 6 april 2009

Jag är omänskligt trött ikväll, inte alls i form för något. Satt och funderade på varför jag är så trött sen kom jag på massa anledningar. (jag har en förkärlek till att stapla upp saker har jag lagt märke till )

  • Var uppe och bloggade typ i sömnen kl 5
  • Varit på fest
  • Var uppe tidigt och passade barn hela dagen efter
  • socker sugen
  • hungrig
  • gått två långa promenader
  • druckit för lite vatten
  • haft släkt snabbis fika
  • trött på att vara ensam på kvällarna
jag är bra på att gå
jag är bra på att tala om vad jag känner
jag är snäll som tog med mig alvar ut idag
tack för jag inte ätit godis
tack för jag gör saker som är bra för mig
tack för mina vänner som gör att allt är hanterbart
hjälp mig må bra imorgon
hjälp mig släppa taget
hjälp mig njuta

God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar