fredag 10 april 2009

Härliga Långfredag!


Om dagen har varit lång det vet jag inte men den har varit full med skratt och mys med alla barn. Tobbes hus är helt fantastiskt, vi känner oss så välkomna och det är som en stor lekstuga för både barn och vuxna. Timmarna bara rinner iväg.

När dagen rinner iväg så här så finns inte så mycket tid till eftertanke, Vilda och Alva ligger på soffan och kollar talan, själv ska jag lägga mig på spikmattan en stund, hur gött är inte det då?

Bilden ovan är från i morse när jag vilda och viola gick hemifrån med all packning över helgen på vagnen, det känndes lite pinsamt.

Jag är värdefull
jag är en bra mamma
jag är en bra vän
Tack fia för jag fick klippa mig
tack för en härlig dag
tack för allt stöd
hjälp mig njuta av morgondagen
hjälp mig se allt fint jag har
hjälp mig med mitt tålamod

god natt och Glad Påsk!

2 kommentarer: