lördag 18 april 2009

Mod

Mod är för mig att göra saker som jag är rädd för, saker som egentligen inte är farliga med skrämmer mig, att gå emot den rädslan är modigt.
Att hoppa falskärm utan rädsla är det mod?
Att sova med lampan släkt utan oro, är det mod?
Att åka båt utan livbåtar, och utan att bry sg, är det mod?

Mod =Att göra förändringar som skrämmer mig, framför allt tittapå mig själv!
Pekar jag ett finger mot dig, pekar jag tre mot mig själv.


Lura mig en gång, fy skäms på dig.Lura mig hundra gånger,fy skäms på mig.

5 kommentarer:

  1. Tack för en öppen och ärlig blogg - den vill jag gärna bokmärka!

    SvaraRadera
  2. Gud vilket fina halsband du gör! Kan man beställa? (Såg det på Wallas blogg)

    SvaraRadera
  3. Tack för e underbar morgon o hoppas resten av er dag går i samma tecken.
    Ser fram emot morgondagen, vi får väl offra oss åka in på Eko o fixa grejor till cykeln som vår vän lämnat.

    Kramar till er alla.

    SvaraRadera
  4. det måste vara svårt att vara så öppen och ärlig i en blogg, men jag hoppas du fortsätter... din historia är viktig.

    superfina halsband!! kan man beställa? du borde fixa hemsida :)

    SvaraRadera