fredag 24 april 2009

Tack..


Tack för stöd, saken är den att egentligen behöver jag inte skriva om min pappa som person, jag älskar honom och har all respekt för att han gjorde efter sin bästa förmåga, men det är rätt svårt att skriva om vissa händelser och utesluta mitt viktigaste budskap. Och det är hur knasigt och gränslöst det kan vara när man växer upp med en förälder som är beroende.

och tack Helena för super fin Mobil i topp skick : ) det var nästan tom bara ett sms från ....... jag kunde inte låta bli att läsa men det var inget hemligt/snuskigt :P

Har gott gott gott idag, när jag går tänker jag mycket, eller filosofera som det så fint heter, jag är bra på det. Idag mår jag bra, var trött ångest i morse men nu är jag pigg och hoppas Tobbe är sugen på en kväll med oss allihopa, BIO vill vi med se i så fall.

Älskade Alva lånade ut sitt finaste smycke till Viola idag, Viola tyckte sådär!

2 kommentarer:

  1. Så sött:)) Hoppas ni har en mysig kväll!! Själv jobbar jag ...förstås!! Kram

    SvaraRadera
  2. finaste smycket!!! Riktiga diamanter !!!! Min alva hon kan hon :)

    SvaraRadera