lördag 11 april 2009

Världens bästa ......



..... Vet inte vad, men världens bästa. allt. Ja mår bra, det känns skönt att kunna göra det. Jag och Malin har svettas en stund på gym-maskinerna. Nu jäklar är det hårt jobb som gäller, att ligga på lat sidan har visat sig att det lönar sig inte i något läge.

Efter typ 1,5 min frågade jag hur långt det var kvar, svetten sprutade ur mig. Jag går väldigt mycket men att bryta och göra något nytt är väldigt bra. Vad som är mindre bra är att jag ätit godis, fast jag känner att det kvittar, jag mår ju bra iallafall.

Jag är värdefull
jag förtjänar att må bra
jag är värld mina vänner
tack för en bra dag
tack för min energi
tack för all hjälp
hjälp mig njuta av morgondagen
hjälp mig ha sunda tankar
hjälp mig göra rätt val

God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar