torsdag 23 april 2009

Mia hjärta T


Strålande solsken, och strålan barn bättre kan det inte bli. Känner mig lite ledsen bara, ska lämna Viola själv till T idag, vilket jag försökt nå och få kontakt med under veckan men jag når inte fram, vet inte om han bara skiter i mig eller om han inte vet va han ska svara. blä för obesvarad kärlek, finns det något bra sätt att lindra och döva? Jag vet hur jag gjorde innan, jag skaffade ny snabbt som tusan, festade knarkade men det fungerade inte, smärtan blev stärre och ångesten värre. Snart både det kännas bättre tycker jag.

Jag vill ha en kram av honom.

Mia

2 kommentarer:

  1. Du får en kram av mig sålänge:))
    Hoppas du får en bra dag gumman!!

    SvaraRadera
  2. Rickard Sewerin Ekström23 april 2009 kl. 16:52

    Mia min vän, bara stanmna i känslan och känn den, det kommer att bli bra om du gör så. Jag lovar att det blir bra, jag lovar inte att det går snabbt eller att det inte kommer att göra ont. Det positiva är att du känner det du gör, det är ett bevis på att du kan älska och på väg i rätt riktning. D u ska veta att jag ofta tänker på dig och är stolt över att du är så modig som du är. Må väl min vän, Kramar Rickard

    SvaraRadera