onsdag 1 april 2009

onsdag alla redan!


Ja nu är det onsdag, veckan går så snabbt, jag tror jag gillar det, när det flyter på och det känns bra. Jag hatar när det känns som tiden står still och ingenting förändras, när jag står och stapar på samma ställe.

Men det är nog under den tiden det händer som mest med mig, för det är då jag jobbar stenhårt för att få må bra. Just nu när jag faktiskt mår bra så brukar jag i vanliga fall börja slarva med de saker som faktiskt får mig att må bra, men nu ska jag försöka leva som jag gjort den senaste tiden för det gör mig gott.

Så här brukar det gå till och så ska jag förändra det denna gången
  • Jag brukar sluta med min medecin - jag ska fortsätta äta den
  • Jag brukar starta ett nytt projekt- Jag ska fortätta vara mammaledig ett tag till
  • Jag brukar skaffa ny pojkvän- Jag ska lära känna mig själv och tycka om mitt eget sälskap
  • Jag brukar skriva jag e bra bok- Jag ska fortsätta med det
  • Jag slutar göra andra gynnande övningar- Jag ska fortätta med det
  • Jag slutar gå in i kyrkan när jag har tid över- Jag ska fortätta göra det
  • Jag hade i vanliga fall slutat blogga(tror jag har ju aldrig bloggat, men om jag känner till mig själv)- men det kommer jag fortsätta med
  • Fortsätta aktivera mig, promenera, tänka på vad jag äter och älska mig för den jag är
Jag är en bra mamma
jag har bra tålamod
jag är vacker
Tack för jag får må bra
tack för jag kan se mina fallgropar
tack för mitt stöd jag har runt mig
hjälp mig fortsätta som det är
hjälp mig släppa taget
hjälp mig älska mig själv

kram

1 kommentar:

  1. Hej, nu höll jag på att börja gråta igen,tack rara ör dina fina och underbara ord.

    Det låter som många bra och relistiska mål tjejen, kämpa på och de sista raderna är så fina.

    Ha en bra tisdag. Stor kram

    SvaraRadera