tisdag 14 april 2009

snigel


Just nu står jag mitt i ett i lands problem, från att ha haft super snabba speed uppkoppling nu ett par dagar, tillbaka hem till Hodden men mitt mobila bred band, gör mig irriterad, orkar inte vänta, orka inte läsa när det går så här slött.
Ha ha nu garvar jag åt mig själv med, jag som tykte det va så snabbt och bra innan, hmmm tills jag fick känna på regäla saker!

Bra dag massa mys med vänner träning och terapi, bättre kan det knappast bli. det blir inget djupare nu, ska lägga mig i dvala och njuta av tystheten runt mig.

Jag är en bra mamma
jag har bra tålamod
jag är bäst på att åka tåg
tack för vi är friska
tack för allt vi får hjälp med
tack för en bra dag
hjälp mig slippa tänka på T
hjälp mig njuta av dagen
hjälp mig ta vara på alla små mirakel

Natti Natti

2 kommentarer:

  1. hej hej!! jag tar min bil ändå. Min käre styvfar ska fixa den när jag kommer upp :))) Laga gratis är jättebra!

    Puss i planeten ( hm.. tänk om det är den planeten där allt pekar uppåt???.. ;) )

    SvaraRadera
  2. jag är bäst på att åka tåg!! hahahaha.. lätt att du är!!

    SvaraRadera