lördag 18 april 2009

Friska barn!


Helt fantastiskt härligt med friska barn, nu har dom bara lite skorpor på kroppen, ser typ ut som spetälsk eller förtidig pubertet med extremt mycket finnar. Kan smygskratta åt Vilda ibland för hon ser lite läskig ut.

Idag ska jag ha en underbar dag, jag och en vän har bestämt att vi ska ut på utflykt, fika med barnen, gassa oss i solen och bara ha det bra, jag vill komma härifrån lite nu känner jag, slappna av sluta tänka på T.

För tillfälligt blir jag lite irriterad när jag tänker på honom, för jag tycker att han pratar med kluven tunga. För mig är att prata med kluven tunga att säga en sak med kroppsspråket säger något annat. Har inte stött på honom en enda dag, kan va för jag inte fixat vara på stan så mycket med kanske.

Nu sover Båda barnen igen, Viola har käkat lite och myst. Jag ska nog med ta någon timme till med kudden.
Saknar din närhet!

1 kommentar:

  1. glöm inte att dom fortfarande smittar. Dom gör det tills ruvorna ramlar av av sig själv :) :(

    SvaraRadera