söndag 12 april 2009

Utmattad

Jag kan inte minnas när jag va fysiskt så här slut sist, skit samma det betyder nog bara jag ska vila. Skickade lite sms innan, men det blir ingen klarhet i saker och ting, det är kanske så att det inte va honom trotts allt.
blä ät inte så himla bra just nu, tjock med fast jag tränat två dagar i rad nu, men jag har ätit äkcligt mycket godis. vill svära och skriva fula ord, men jag ska hålla igen, för det viktigaste i livet är trotts allt bra, vi är friska jag har många härliga vänner och jag har börjat älska mig själv på ett sätt jag aldrig någonsin gjort.

Jag är en bra mamma
jag är värd en dag utan besathet eller ångest som driver mig
jag är fin och duger som jag är
tack för en härlig påsk
tack för jag kan leva och njuta av mina barn
tack för fantastiskt fina vänner
hjälp mig ha bättre tålamod imorgon
hjälp mig ha mer energi
hjälp mig må bra.
God natt

1 kommentar:

  1. Ibland så kan man bara få ösa hur mkt galla man vill,skriv och skrik av dig för allt vad tygen håller här i bloggen, du vet ju att vi hejar och stöttar på dig tjejen,stor kram

    SvaraRadera