söndag 5 april 2009

Summering

Ja nu sover båda mina små hjärtan, så skönt, jag har satt mig tillrätta i soffan, läser och skriver lite med.

Helgen har varit bra, den har gott snabbt och det har varit mycket mys, och många promenader och en hel del...
  • T
  • Mat
  • Godis
  • Dans
  • Mys
  • Alkohol
  • Barn
  • Promenader
  • ömma ljumskar
  • Fotton (jävla vad fotton det togs på festen)
Sen har det varit lite mindre av...
  • Bloggen
  • Hemma tid
  • Nyttigt tänkande
  • Städande
  • Djupa samtal
Ja typ sådär har det sett ut för mig i helgen.
Mina tankar och känslor kring allt som varit är splittrat, och blandat. Känns liksom som att jag behöver samla ihop mig lite och fundera på vad som har hänt, egentligen inget särskilt men när jag har saker att göra hela tiden så flyter liksom tiden på och verkligheten kommer inte ikapp fören efter någon dag eller så.

Nu ska jag skriva jag är bra..... sen slänga mig ner på soffan och slappa. Vilda ska till dagis imorgon och det ska bli lite skönt att det är som vanligt igen, för förmodligen får vi ju vattkoppor snart och så är det lite påskupppehåll och då blir det lite rubbningar i vardagen med. Jag älskar rutin och när tiden flyter på, då mår jag bra.

Jag är en bra tjej
Jag är bra på att festa nykter
Jag är modig

Tack för en bra helg
Tack för alla min systers vänner som kom på hennes fest (jag älskar dig sandra och är såå stolt över dig)
Tack för min familj

Hjälp mig inte äta godis imorgon
Hjälp mig vara positiv
Hjälp mig känna ro


Tänker ju på T som vanligt, saknar honom, men nu på senaste veckan här har jag ju stött på honom varje dag så någonting betyder väl det. Det är trevligt att träffa honom, och jag blir inte ledsen längre. Jag blir nog mer glad om jag ska vara ärlig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar